Söndag

Ännu en helg börjar gå mot sitt slut. Det har varit en bra helg, mycket bra faktiskt. Igår va vi i Trollhättan och kollade på bandy för första gången nånsin, det va riktigt roligt. Extra roligt att det va en riktig nagelbitar match. Slutade 8-8.

Snön har även kommit och den kom rejält, men det är ju fint ute alltid något positivt.

I morgon har det gått en vecka med LCHF och det funkar riktigt bra, inga som helst problem att följa. Har ett fem veckors matschema att gå på. Det är frukost, lunch och middag. Hur bra som helst. Man vet alltid vad man ska äta dagen som kommer och slipper grubbla på det. I morgon får vi se om det har gjort nått resultat på vågen också.

Har inte så mycket mer att säga just nu tror jag.

Hoppas ni har haft en härlig helg.
 IsaMarie - Fotografi säger:

Haha, tänkte först kommentera bilden ovanför men kom fram till att det inte var lönt. Du vet redan vad jag hade tänkt skriva:P



LCHF, vet i tusan om jag hade klarat den dieten. Får ju inte äta ngt jag tycker om har jag för mig=) Skönt att slippa tänka på mat faktiskt. Ska överväga med sambon om vi ska köra ngn liknande grej. Ät-nyttigt-i-X-antal-veckor-kuren eller ngt liknande;)

 2012-01-22   19:57:15
 http://isamarie.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?