Natten är ung och jag ligger vaken Jag är "Lucy in the sky", jag är högt över molnen



Sitter i min ensamhet och lyssnar på musiken som får mig att bli varm innombords. Och självklart är det mest Lasse jag lyssnar på. Så underbart. Så vackert. ♥

Jag njuter och längtar efter allt som kommer att hända längre fram, både det som är planerat och oplanerat. För ja känner på mig att mycket bra kommer hända denna sommaren. Men mest av längar ja till Grekland. Det ska bli så underbart att komma bort härifrån att det inte går att beskriva med ord.

En lagom kall vind letar sig in mellan dörrspringan. Att frisk luft kan kännas så skönt. Men mina ögonlock känns tunga nu, så snart drömmer jag om dig.


Har egentligen massa saker ja skulle vilja skriva om, men där det med att kunna sätt ord på mina tankar har försvinnit ifrån mig. Men ja hoppas de kommer tillbaka, för ja behöver det.



Kärlek.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?