Vem är jag?

Jag har länge försökt låta bli att ta reda på det. Men nu känner jag mig redo att ge mig själv ett svar.
Men det är svårt. Fruktänsvärt svårt. Vet inte i vilken ände jag ska börja. Ibland tvekar jag på om jag vill ta reda på vem jag är. Är rädd att komma fram till något jag inte blir nöjd med. Men som sagt innerst inne känner jag mig redo. Måste bara ge det lite tid. Paniken kryper i mig, ångesten börjar sakta komma smygande. Haft nog med de känslorna, de va nära att förstöra mitt liv. Jag förstod det inte då. Ingen förstod.


Men nu, snart ska jag komma fram till svaren på frågorna jag söker.  Jag känner mig värd det efter så lång tid.
Det kommer antagligen göra ont, det kommer antagligen slita upp sår som är näst intill läkta. Men jag måste ta tag i mitt liv nu.

Jag måste ta reda på vem jag är.





 caroline säger:

Ja det vore jätte kul om du ville komma bort och titta någon dag :) Bara att höra av sig . 0768486428 om du inte har numret :D

 2011-01-12   21:36:41
 http://ckonradsson.blogg.se/
 Alexandra säger:

fint skrivet :)

 2011-01-13   18:31:13
 http://alexandrareichert.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?