Gott Nytt År

Bättre sent än aldrig heter det ju visst.
Tänkte skriva ett "gott nytt år mina vänner" inlägg i fredags. Men sen slog det mig att ja tror helt ärligt inga av mina vänner läser min blogg. Det är därför ja nästan aldrig skriver utan bara lägger upp bilder för ja har ingen aning om vem som läser. Och det konstiga är att det är ett antal läsare som strävar att kika in någon gång varje dag. Men skriver man i ett inlägg och frågar vilka de är som läser så är det aldrig någon som kan svara. Det stör mig lite på ett sätt. För då känns det som det är folk bara är inne och snokar. Det kanske är lite det som är grejen med att ha en blogg? Att nyfikna människor ska kunna rota runt i folks liv utan att någon ska behöva märka något.

Jo jag känner mig lite bitter idag. Vet inte varför men ja vill att något ska hända i mitt liv. Nått stort. Nått oväntat.

Nu: Åka och jobba och i morgon sova bort hela dagen. Ja  hatar`t.  Att sova bort en hel dag.


 Rebecka -fotoblogg säger:

Jag tror de sitter lite mer i lathet de där med att inte skriva när man frågar sånt. Iallafall från min sida:P När jag kollar runt i folks bloggar är de bara för att kolla alla fina bilder som tas. Fast är de personer jag känner så läser jag de som skrivs också:P

 2011-01-03   11:44:08
 http://rebudka.blogg.se/fotobloggen
 LIVET PÅ TENERIFFA säger:

Gott nytt år du med;)

 2011-01-05   01:35:34
 http://sweetiieme.blogg.se/
 Annika säger:

Du ska inte tro så mkt hjärtat ;) är allt här inne och kikar titt som tätt... =)



Puss på dig!!

 2011-04-02   10:25:16
 http://vildagumman.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?