Ullared

Igår va ja till Ullared för första gången. Jag måste erkänna att jag fick lite panik till en början. Vad mycket folk det var, överallt. Och folk visar verkligen ingen respekt på ett sånt ställe, de knör sig fram med sina kundvagnar så man får se upp från alla håll och kanter. Men men jag fick köpt en hel del bra saker, mest till mig själv men även en del julklappar ;) Och så fick jag ju se Morgan, dagens höjdpunkt haha.

Idag bilr det inte mycket gjort ska jobba natt, man tappar orken till att göra så mycket de dagarna.


Och usch snöar gör det, jag är inte redo för snö, jag är iof aldrig redo för snö.

Nej nu ska det städas och plockas lite. Ha en bra dag alla mina vänner och ovänner.
 Safira- en av Malmös största blogg! säger:

Söt blogg, vad gör du ?

 2010-11-11   15:50:36
 http://smekizz.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?