Vilken underbar dag

Åkte till Grebbestad i förmiddags och spenderade dagen där. Gick på bryggorna, handlade, åt god mat och bara myste. Jag älskar verkligen kusten. Måste åka och bo hos morbror några nätter under sommaren. Sen släppte Johan av mig i Steneby och åkte vidare till Ärtemark, och sen Håbol på Torgny Melins. Har nyss kommit hem till Bengtsfors nu. Lungt och skönt är det :)

Och snart är det dax att börja jobba. Ska bli skönt. Massa pengar till mig. Och då ska jag handla massa bra ha saker ;) Och förhoppningsvis blir det mini semester till Danmark eller Tyskland eller både ock.

Just nu känns livet inget annat än helt underbart. Jag är lyckligare än nånsin. Och det beror på de underbara människor som jag har tur att ha i mitt liv.





 A N D R E A - ORDFOTONVÄNNERDAGAR säger:

SVAR: Tack :)

 2010-06-06   12:32:14
 http://nittiofemman.blogg.se/
 AMANDA FALK säger:

vilka härliga bilder :D

Ha en underbar söndagskväll, sov gott sen!

 2010-06-06   22:40:24
 http://amandafalk.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?